چطوری میشه

چگونه وب سایت وردپرس خود را برای سئوی محلی بهینه کنیم

چگونه وب سایت وردپرس خود را برای سئوی محلی بهینه کنیم

آیا می‌دانستید که 46 درصد از کل جستجوهای Google به دنبال اطلاعات محلی هستند و 97 درصد از مردم از موتورهای جستجو برای یافتن مشاغل محلی استفاده می‌کنند. 88٪ از مصرف‌کنندگان در حال جستجو در دستگاه‌های تلفن همراه خود برای اطلاعات کسب‌وکار محلی، تماس یا در عرض 24 ساعت از کسب و کار بازدید کنید.

اگر این برای درک اهمیت سئوی محلی کافی نیست، نمی‌دانم چه کاری انجام خواهد داد.

این روزها همه ابتدا به اینترنت نگاه می کنند تا اطلاعاتی در مورد شرکت هایی که می خواهند با آنها تجارت کنند بیابند. وقتی نوبت به پیدا کردن یک مغازه آجر و ملات در نزدیکی می رسد، بهترین گزینه اینترنت است که پر از نتایج جستجو برای راهنمایی مشتریان از طریق درهای باز است.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس به تنهایی قدرت 34٪ از جهان را دارد وب سایت ها. رتبه بندی بالا در نتایج جستجو چیزی است که همه دارندگان وب سایت می خواهند انجام دهند، چه صاحب یک کسب و کار محلی باشند و چه فقط حضور آنلاین داشته باشند.

چگونه مطمئن می‌شوید که کسب‌وکار محلی‌تان متمایز از بقیه است؟

ما بهترین راه‌ها را برای بهینه‌سازی وب‌سایت وردپرس برای سئوی محلی بررسی کرده‌ایم، بنابراین می‌توانید رقبا را شکست دهید و فروش حضوری بیشتری نسبت به قبل تضمین کنید.

اجازه دهید ابتدا نگاهی گذرا به سئوی محلی داشته باشیم.

SEO محلی چیست؟

سئوی محلی با سئوی سنتی تفاوت دارد زیرا هدف آن ارتقای کسب و کار فیزیکی شما در جستجوهای محلی است. به عبارت دیگر، به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهد اطلاعاتی درباره فروشگاه آجر و ملات شما در نتایج جستجو پیدا کنند تا بتوانند شخصاً از آن بازدید کنند.

وقتی شخصی در جستجوهای خود از واجد شرایط جغرافیایی خاصی مانند شهر، ایالت، کد پستی یا عباراتی مانند “نزدیک” یا “نزدیک من” استفاده می‌کند، Google جستجو را به‌عنوان جستجوی محلی تشخیص می‌دهد و نتایج جستجو را از آن منطقه ارائه می‌کند. .

Local SEO Search Example

SEO محلی به دلایل زیادی مهم است. در اینجا برخی از متقاعد کننده ترین آنها آمده است:

  • رتبه بالاتر: تمرکز بر بهینه سازی سئوی محلی به کسب و کار محلی شما کمک می کند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد و دید کسب و کار شما را افزایش دهد. این منجر به افزایش شناخت برند، بازدیدهای بیشتر و در نهایت درآمد بیشتر می شود.
  • تأثیر اول خوب ایجاد کنید: همه ما می دانیم که هر چه سایت شما مرتبط تر باشد، رتبه آن در گوگل بالاتر خواهد بود. به هر حال، گوگل به کسانی که تجربیات فوق‌العاده‌ای را در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار می‌دهند، پاداش می‌دهد. با بهینه سازی سایت خود برای سئوی محلی، نه تنها در رتبه بالاتری قرار می گیرید، بلکه برای کسانی که قصد بازدید از کسب و کار شما را دارند، لحن ایجاد می کنید. آسان کردن افراد برای آشنایی با شرکت شما، یافتن فروشگاه فیزیکی و تماس با شما، کلید افزایش فروش و شکست دادن رقبای اطراف است.
  • تبلیغات رایگان: چه در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) شرکت کنید یا نه، حقیقت این است که نتایج جستجوی محلی شکل رایگان تبلیغات برای کسب و کار شما است. من>. در مورد آن فکر کنید: اطلاعاتی که در مورد کسب و کار محلی خود در سایت خود قرار می دهید از کلمات کلیدی، کپی جذاب، تصاویر متقاعد کننده، و نظرات و رتبه بندی ها استفاده می کند. این اطلاعات هنگام انجام جستجوهای محلی توسط افراد مشاهده می شود و در طول فرآیند تصمیم گیری استفاده می شود.
  • افزایش فروش: 78٪ از جستجوهای مبتنی بر مکان خرید آفلاین ایجاد می کند. کسانی که به دنبال کسب و کارهای محلی در واقع می خواهند پول خود رادر آن مغازه های فیزیکی خرج کنند. اگر این کار را به درستی انجام دهید، به این معنی است که پول بیشتری در جیب شما چه در حالت آنلاین و چه در حالت آفلاین است.

در اینجا هشت راه عملی برای بهینه سازی سایت وردپرس شما برای سئوی محلی وجود دارد.

1. از مشتریان بخواهید نظرات قانونی خود را بگذارند

84٪ از مردم به اندازه دوستان و خانواده خود به نظرات آنلاین اعتماد دارند. به همین دلیل است که بررسی کسب و کار شما در چندین کانال بسیار مهم است. این بررسی‌ها نه تنها به افراد کمک می‌کنند تصمیم بگیرند که آیا با شما تجارت کنند، بلکه به Google کمک می‌کنند تا شما را برای نتایج مناسب برای مخاطبان مناسب رتبه‌بندی کند.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای درخواست نظر از افراد، ارسال یک کمپین ایمیل خودکار برای کسانی است که محصولات یا خدمات شما را به صورت آنلاین خریداری می‌کنند. اگر مشتریان حضوری دارید که برای یک برنامه پاداش ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانید یک کمپین ایمیلی اضافه کنید که از آنها می‌خواهد خرید خود را نیز بررسی کنند. افزونه WooCommerce Points & Rewards یک راه عالی برای تشویق مشتریان برای ارائه نظرات برای تخفیف های مبتنی بر امتیاز است.

یک مکان عالی دیگر برای تشویق نظرات در خود Google است.

Google Reviews

علاوه بر این، نظرات Yelp همیشه در صفحه اول Google ظاهر می شوند، بنابراین کار بر روی ایجاد این نظرات یک استراتژی عالی است. مهم است که با همه بازبین‌ها تعامل داشته باشید و تلاش کنید تا کسب‌وکارتان را با دید مثبتی، حتی زمانی که مشکلاتی پیش می‌آیند، تنظیم کنید.

2. محتوای محلی را در وب سایت خود منتشر کنید

اگر هدف شما ایمن سازی فروش آنلاین و آفلاین است، بسیار مهم است که محتوای وب سایت خود را بهینه سازی کنید تا اطلاعات محلی را نیز شامل شود.

Homepage Local SEO

مثال SEO محلی: آشکار< /p>

به عنوان مثال، صفحه اصلی وب سایت شما باید دقیقاً نشان دهد که شما چه کسی هستید، در کجا قرار دارید و چه کاری انجام می دهید. Google می خواهد وب سایت شما را برای نتایج جستجویی که فکر می کند مرتبط ترین هستند، خزیده و فهرست بندی کند.

3. وب سایت خود را با شرایط محلی پر کنید

شما همچنین باید برچسب‌های عنوان، تگ‌های سرصفحه و توضیحات متا وب‌سایت خود را به‌روزرسانی کنید. گوگل از این عناصر برای درک محتوای سایت شما استفاده می کند. تا زمانی که محتوای محلی (به عنوان مثال، کلمات کلیدی و مکان‌ها) در آنجا گنجانده شود، در نتایج جستجوی محلی رتبه بالاتری خواهید داشت.

Yoast SEO Meta

هنگام استفاده از وردپرس، یکی از بهترین راه‌ها برای بهینه‌سازی این اطلاعات استفاده از Yoast SEO. این افزونه زمینه‌هایی را برای افزودن کلمات کلیدی، عناوین سئو، مشکل‌های جستجوگرها و توضیحات متا که در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند، فراهم می‌کند. .

4. صفحه Google برای کسب و کار من

خود را ادعا کنید

اگر می‌خواهید در بسته ۳-۳ Google ظاهر شوید و SERP‌های خود را تقویت کنید، باید ادعای فهرست کسب و کار Google.

Google business listing

مطمئن نیستید که Google 3-pack چیست؟ این سه نقطه برتر در نتایج جستجوی محلی است که شامل قطعات کوتاهی از اطلاعات در مورد هر کسب و کار است و به راهنمایی مشتریان به سمت درب ورودی آنها کمک می کند.

Google 3-pack

در اینجا برخی از بهترین روش‌ها وجود دارد که هنگام ادعای صفحه Google برای کسب و کار من باید دنبال کنید:

  • اگر چندین مکان دارید، همه آنها را جداگانه ادعا کنید و سپس آنها را از یک ورود به سیستم مدیریت کنید
  • از کلمات کلیدی اولیه و LSI استفاده کنید زیرا تقریباً 20٪ از شانس شما را تشکیل می دهند. قرار گرفتن در بسته محلی
  • دسته ای را بیابید که با کسب و کار شما مطابقت دارد، حتی اگر نتوانید مطابقت دقیقی پیدا کنید
  • هر تغییری را در کسب و کار خود به طور مرتب به روز کنید تا در نتایج مناسب رتبه بندی کنید و مشتریان همیشه اطلاعات درستی داشته باشند (مانند مکان، شماره تلفن، ایمیل و غیره.)
  • اضافه کردن تصاویر برای افزودن جذابیت بصری
  • فراموش نکنید که مشتریان را تشویق کنید تا نظرات Google را بنویسند زیرا در اینجا نیز نمایش داده می شوند

ادعای صفحه رایگان کسب و کار من در Google یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تقویت تلاش‌های سئوی محلی شما است.

5. از افزونه های SEO محلی استفاده کنید

تعداد انگشت شماری از افزونه های SEO واقعا عالی وجود دارد که بهبود تلاش های سئوی محلی شما را بسیار مهم می کند.

1. طرحواره داده های ساختار یافته SEO WP

WP SEO Structured Data Schema

توسعه دهندگان پشت این افزونه درک می کنند که پیاده سازی داده های ساختاریافته و طرحواره در یک وب سایت (حتی برای کارشناسان حرفه ای SEO) چقدر می تواند دشوار باشد. به همین دلیل است که آنها این افزونه را ایجاد کردند تا به صاحبان سایت کمک کند به راحتی طرحی را برای سازمان ها، نظرات، رستوران ها، خدمات و مشاغل محلی اضافه کنند.

یک جستجوی معمولی نتایج را با عنوان صفحه، URL و توضیحات متا نمایش می دهد. با این حال، یکی که از نشانه‌گذاری طرح‌واره استفاده می‌کند، بسته به نوع نتیجه، تصاویر، بررسی‌ها، تاریخ‌ها و زمان‌ها، ساعت‌های کار و موارد دیگر خواهد داشت.

Google Rich Snippet

همانطور که در نتایج جستجوی Google پیمایش می‌کنید، متوجه خواهید شد که تعداد زیادی از کسب‌وکارهای محلی نشانه‌گذاری طرحواره را در وب‌سایت‌های خود پیاده‌سازی نمی‌کنند، حتی اگر هنگام استفاده از افزونه‌ای مانند این آسان باشد. بنابراین از میان جمعیت متمایز شوید و فوراً به مشتریان بالقوه پیشنهاد دهید.

2. WP Google Maps

Best Mapping Plugins: WP Google Maps

یک راه عالی دیگر برای جلب توجه در نتایج جستجو و تقویت تلاش‌های سئوی محلی خود این است که یک نقشه گوگل به وب‌سایت خود اضافه کنید که موتورهای جستجو بتوانند آن را بخزند.

انجام این کار همچنین به کسانی که جستجوهای محلی را در حال حرکت انجام می دهند، راهی آسان برای یافتن فوراً کسب و کار شما می دهد. این یک راه آسان برای تبلیغ کسب و کار شما و تبدیل مشتریان بیشتر است.

6. محتوای سایت خود را بهینه کنید

اگر چندین مکان کسب و کار دارید و همه آنها را در یک صفحه وب ارجاع می دهید، نمی توانید انتظار داشته باشید که در نتایج جستجوی محلی ظاهر شوید. اگر مکان‌های مختلف را فهرست کنید، Google نمی‌داند شما را در کدام نتایج قرار دهد.

برای رفع این مشکل، صفحات وب جداگانه برای تمام محتوای سایت خود ایجاد کنید و هر کدام را برای مکان و کلمات کلیدی خاص خود بهینه کنید.

آیا این کار به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد؟ 

بله.

آیا ارزشش را دارد؟ 

وقتی می‌بینید که فروش در هر یک از مکان‌های فروشگاه شما شروع به افزایش می‌کند، به ما اطلاع می‌دهید!

Yoast XML Sitemap

اگر به دنبال راه موثر دیگری برای اطمینان از ایندکس شدن محتوای سایت خود در نتایج جستجوی محلی مناسب هستید، یک نقشه سایت XML از محتوای سایت خود ایجاد کنید. شما می توانید این کار را با استفاده از هر تعداد افزونه SEO مبتدی، مانند Yoast SEO< انجام دهید. /a> (که قبلاً ذکر کردیم).

با یک کلیک، می‌توانید یک نقشه سایت XML ایجاد کنید که Google و سایر موتورهای جستجو می‌توانند از آن برای تجزیه و تحلیل داده‌های سایت شما و رتبه‌بندی مناسب شما استفاده کنند.

7. بهینه سازی برای موبایل

از زمانی که Google تلاش‌های خود را برای نمایه‌سازی موبایل اول اعلام کرد، بهینه‌سازی سایت تلفن همراه شما بیش از هر زمان دیگری حیاتی شده است. گوگل مسئول رتبه بندی شما در نتایج جستجوی گوگل است. اگر نحوه عملکرد سایت تلفن همراه شما برای کاربران را دوست ندارد، می توانید انتظار داشته باشید که SERP های شما آسیب ببینند.

علاوه بر این، در مورد سئوی محلی، این را بدانید:

  • دو کاربر از هر 3 تلفن همراه احتمال بیشتری دارد که از سایت های سفارشی شده با توجه به موقعیت مکانی کاربر خرید کنند
  • و تا سال 2021، تخمین زده می شود که دستگاه های تلفن همراه بیش از 1.4 تریلیون دلار در فروش محلی تأثیر بگذارند
  • استفاده از عبارات “نزدیک من” و “نزدیک” 900٪ در دو سال گذشته افزایش یافته است

و اینها فقط برخی از آمارهای قانع کننده جستجوی تلفن همراه است که باعث فروش کسب و کار محلی می شود.

هرچه بازدید از وب سایت و دسترسی به اطلاعات کسب و کار محلی را برای افراد آسان تر کنید، بهتر است. اگر مطمئن نیستید که چگونه بفهمید افراد وقتی روی سایت شما با دستگاه های تلفن همراه خود کلیک می کنند چه چیزی را می توانند ببینند، از پیش نمایش های پاسخگو داخلی در سفارشی ساز زنده استفاده کنید. فقط به ظاهر > سفارشی کردن بروید و از نمادهای دسکتاپ، جدول و تلفن در پایین منوی سفارشی‌ساز برای پیش‌نمایش سایت خود استفاده کنید.

Responsive Preview

با استفاده از آن، می‌توانید نحوه نمایش وب‌سایت خود را در چندین نوع دستگاه مشاهده کنید و حتی سایت خود را در زمان واقعی پیمایش کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به درستی کار می‌کند.

8. وب سایت خود را سریع کنید

آخرین چیزی که به آن خواهیم پرداخت، زیرا این یک استراتژی سئو سنتی است که در سئوی محلی نیز کاربرد دارد، سرعت و عملکرد سایت است. اگر تمام نکات و ترفندهای قابل اجرا بالا را دنبال کنید، اما هرگز وب سایت خود را برای بارگیری سریع بهینه نکنید، هرگز در نتایج جستجوی محلی ظاهر نخواهید شد.

به هر حال، بسیاری از مصرف کنندگان انتظار دارند که وب سایت شما در کمتر از 2 ثانیه بارگیری شود و 53٪ از مردم اگر بیش از 3 ثانیه طول بکشد، سایت شما را رها می کنند.

این زمان زیادی نیست که مردم را متقاعد کنید که به اطراف بمانند، در مورد مغازه آجر و ملات شما اطلاعاتی کسب کنند و راه خود را ادامه دهند.

Google از وب‌سایت‌هایی با بارگیری سریع که تجربه کاربری استثنایی را به همه بازدیدکنندگان سایت ارائه می‌کنند، ترجیح می‌دهد. بنابراین با استفاده از ابزار تست سرعت رایگان مانند Pingdom، سرعت معیار وب سایت خود را پیدا کنید.

Pingdom Speed Results Example

نمونه نتایج سرعت Pingdom

می‌توانید از میان مکان‌های آزمایشی مختلف، سرعت و عملکرد کلی سایت خود را اندازه‌گیری کنید. هنگامی که سایت شما تجزیه و تحلیل شد، موارد زیر را دریافت خواهید کرد:

  • درجه عملکرد کلی
  • اندازه صفحه
  • زمان بارگیری
  • تعداد درخواست

همچنین راه‌های بسیار خوبی برای بهبود سرعت و عملکرد سایت خود خواهید یافت. برخی از این پیشنهادات ممکن است شامل استفاده از یک افزونه کش، فشرده‌سازی تصاویر، کاهش درخواست‌های HTTP، اجتناب از تغییر مسیر URL، کاهش جستجوهای DNS و موارد دیگر باشد.

وقتی در حال حاضر سرعت وب‌سایت شما را می‌دانید، می‌توانید تغییرات کوچکی ایجاد کنید و دوباره آزمایش کنید تا زمانی که دیگر نتوانید پیشرفت کنید. در آن زمان است که می‌دانید وب‌سایت شما در جستجوهای محلی رتبه‌بندی می‌شود، زیرا به مخاطبان محلی پاسخ می‌دهد، استراتژی‌های SEO محلی را پیاده‌سازی می‌کند و به سرعت برای بازدیدکنندگان سایت بارگیری می‌شود.

نظرات نهایی

در این عصر دیجیتال، کسانی که کسب‌وکارهای فیزیکی دارند در رقابت مستقیم با رونق کسب‌وکارهای کاملاً آنلاین هستند که برای همان مخاطبان هدف رقابت می‌کنند. مهم است که به افرادی که می خواهند برای تجارت از یک مغازه آجر و ملات دیدن کنند، رسیدگی کنید. بهترین راه برای انجام این کار این است که سئوی محلی خود را تقویت کنید.

اگر برای ارزیابی وب سایت وردپرس خود وقت بگذارید و حتی چند مورد از استراتژی های SEO محلی بالا را اجرا کنید، رتبه کسب و کار خود را در نتایج جستجوی محلی مرتبط در کمترین زمان خواهید یافت. به یاد داشته باشید: برای موفقیت، باید از خود دفاع کنید. هیچ کس قرار نیست این کار را برای شما انجام دهد. بنابراین به آنجا بروید و شروع به بهینه سازی وب سایت خود برای سئوی محلی کنید، تا کسانی که در این نزدیکی هستند بتوانند از همه چیزهایی که ارائه می دهید بهره مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا